🔊اولیای محترم
بادرود و آرزوی سلامتی
همانگونه که مستحضرید ، اجرای برنامه ی آموزشی مدرسه یک ماه اخیر در گروه های مجازی، اپلیکیشن و سایت مدارس شایان به نحو مطلوب‌‌، انجام گردیده است. ضمن تشکر از زحمات معلمین گرامی و تعامل مجدانه شما عزیزان و تلاش دانش آموزان دلبند و ارزشمند، اعلام میگردد که، از روز سه شنبه 19 فروردین کلاس های مجازی به صورت رسمی و آنلاین در گروه های مجازی آموزگاران از ساعت 10 تا 12 صبح به طور هماهنگ برقرارخواهدبود. حضور دانش آموزان درکلاس الزامی و معلم در طول این 2 ساعت مکلف به تدریس و انجام امور آموزش به مانند کلاس رسمی بوده لذا انجام تکالیف دیگر ،دریافت کارهای دانش اموز و ارائه بازخورد معلم و……. در زمانی دیگر وبا نظر آموزگار اجرا خواهد شد.

مع الوصف پیام ابلاغی اموزشگاه برای آموزگاران عزیز جهت برگزاری و برنامه ریزی این کلاس همچنین آگاهی اولیا پیوست گردیده تاشما نیز با مطالعه دقیق با جزئیات طرح آشنا و مطلع گردید.باشد تا با استعانت از لطف خداوند اهداف مورد نظر محقق گردد. متمنی است با ارسال نقطه نظرات خود در زمینه کیفیت اجرا شده این طرح ازطریق شماره واتساپ مدرسه ما را مثل همیشه همراهی نمایید.ان شاالله
🌹🌹🌹🌹
همکاران محترم
از روز سه شنبه 19 فروردین کلاس های آنلاین رسمی مدرسه در گروه های مجازی کلاس مربوطه تشکیل و برگزار می گردد.
📣دانش آموزان مطابق با این برنامه باید از روز( سه شنبه 19 فروردین ) هر روز(به غیر از پنج شنبه و جمعه ها) از ساعت 10 تا 12 ظهرآنلاین بوده و شما همانند کلاس حضوری با حضور غیاب و اعلام غایبین آن زنگ در گروه شروع به کار کنید (تدریس و تعیین تکالیف، اجزای آموزشی، فیلم، حل تمرین، صوت املا و هر مورد دیگر از روز قبل آماده شده و شما با مدیریت زمان و کلاس نسبت به برنامه ریزی آنها اقدام کنید)
📣بعد از پایان زنگ اول 15 دقیقه اعلام استراحت کرده و ساعت بعد شروع شود.
📣زمان حضور در یک زنگ کلاسی و برنامه ریزی در آن می تواند مطابق با فعالیت شما در زمان کلاس حضوری باشد
📣به عنوان مثال :شما به مدت 15 دقیقه تدریس ریاضی انجام داده اید.
به دانش آموزان 15 دقیقه وقت می دهید کلیپ و آموزش شمارو مشاهده کنند و بعد از این زمان به صورت صوت یا متن اعلام به باز کردن کتاب ها و حل کار در کلاس کرده و از دانش آموزان می خواهید عکس فعالیت انجام شده را ارسال کنند و یا در زنگ املا صوت املا از قبل آماده شده را در گروه قرار داده و به دانش آموزان زمان داده تا املا رانوشته و عکس آن را ارسال کنند.
📣اطلاعیه ها به‌صورت صوتی باشد تا واقعیت مجازی درک شود.
📣 حل تمارین و فعالیت ها با توجه به محدودیت ها در زمان برگزاری کلاس آنلاین به صورت مختصر باشد و زمان کافی به آنها اختصاص دهید.
📣در طول کلاس می توانید از دانش آموزان به صورت صوتی پرسش و پاسخ کلاسی انجام دهید(در گروه سوال پرسیده و از آنها می خواهید جواب را به شما به صورت صوتی ارسال کنند.)
📣تعیین زمان برای ارسال تکالیف برنامه ریزی تدریس، پرسش و پاسخ کلاسی و هرگونه ابتکاردر این کلاس و مدیریت زمان به عهده آموزگار مربوطه بوده و شما برای انجام تکالیف در خانه از یک تا چند روز و برای تکالیف کلاس نهایت چند ساعت وقت تعیین میکنید.
📣انتظار است در تعیین و
تدریس مجازی نهایت ابتکار خلاقیت، جذابیت صوتی و تصویری برای دانش آموزان در نظر گرفته و این عزیزان و خانواده هایشان را نسبت به اجباری بودن و الزام طرح آگاه سازید.
📣 هدف، ایجاد نظم و برنامه ریزی و حس اهمیت و قانونمندی، پیشبرد اهداف آموزشی و تکمیل آموزش در سال تحصیلی کنونی برای دانش آموزان می باشد.ضمنا برنامه های ارسالی روی اپلیکیشن مدارس به روال قبل استمرار خواهد داشت.

اللهم وفقنا بما تحب و ترضی. ان شاالله